SaraIdaSofia! -

Magsjuka!

Magsjuka är ju inte direkt något att hänga i julgranen, tycker så synd om min lilla sessa. Men hon fick iaf sova hela natten trots att magsjukan rullade på hela natten, som tur var så sov hon sig igenom blöjbyten =P
Idag är det inte bättre men trots det så har jag en glad och mysig tjej!
Dock har hon ingen aptit utan jag får lirka för att försöka få i henne lite vätskeersättning, men de märks att hon knappt ätit på 2 dagar, hon är trött och hängig lillan :( För det började ju redan igår att hon inte villa ha lunch på dagis, sedan fick hon i sig lite mellis på hemmaplan men sedan vid middags tid så ratade hon maten, men det var först vid kvällsvällingen som jag förstod att det var något galet, hon dissar ALDRIG vällingen i vanligafall.. Å sen startade det hela!
Förhoppningsvis blir det bättre fram emot kvällen och imorgon kanske magen har gått till sig!
Som tur var så spyr hon inget (peppar peppar)

Nu ligger vi iaf i soffan och myser och kikar på disney channel :)
Blir ju inga knop gjorda idag kan jag ju lova utan jag ska bara mysa och ta hand om min sjukling!!!
Ha en bra dag och hoppas ni slipper få magsjukan som härjar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0