SaraIdaSofia! -

Slut!

Jag är just nu slut i kroppen, kommer garanterat ha en härlig träningsvärk imorgon ;P
Men det är bra värk! Cx'n gick finemang och fotbollsträningen senare på kvällen gick ju också bra!

Jobbet imorgon känns ofattbart okul och lockar inte för 5 öre.. Känns mer som pest. Men men det är väl bara att gilla läget! Tusan att helgen tar slut så fort :(

Imorgon när ja slutar så blir det en vända på gymmet för lite styrka och sedan hämta loppan på dagis för att sedan busa hela dagen lång med mina 2 hjärtan, dagen avslutas sedan med fysträning med mitt kära lag :) Inte dumt!

Jag hoppas också att det jag klickade hem förra veckan kommer imorgon, nämligen nya sängkläder och en fin hissgardin, dock har jag fortfarande inte klurat ut vars denna fina gardin ska hänga men det lutar åt köket..

Sen har vi även funderat på att inleda ett till projekt.. Nämligen att byta sovrum med loppan!! För hennes sovrum ligger ut mot vägen och när bussar/bilar kör förbi så vaknar en viss liten tjej.. Sen finns det ju idioter som tycker att det är super kul att banka på hennes fönster och i vårat sovrum så går det ju inte eftersom det är på tok för högt upp, sen är det ju bara bakgården så hon blir ju inte störd av bilarna heller.. Sen så har hon ju tusen mer leksaker och grejer som ska rymmas och vårat rum är väl dubbelt så stort som hennes också för den delen och vi har ju som bara en säng, sängbord och en tv som ska in i hennes rum då och vi behöver inget större.
Näe nu ska jag slänga mig i duschen och sedan ska jag krypa raka vägen ner i sängen
(som förövrigt är världens skönaste säng) =)
Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0