SaraIdaSofia! -

Söndag!

En bra söndag idag kan jag känna! Började morgonen med att Sveis tog sovmorgon igen, strax efter 9 vaknade vi :) Riktigt skönt! Sedan åkte vi till Obbola och killarna tog på sig skrillorna medans jag och pernilla snackade lite skit över en kaffe :)
Nu är vi på hemma plan och ska väl klura ut något till middag, jag var väldigt sugen på korvstroganoff med ris men tråkigt nog så har vi inge korv hemma.. Så de får helt enkelt bli något annat spännande :)

Ikväll väntar sedan träning, först ett pass CX och senare blir det fotbollsträning :) Himla bra!

Igår blev de middag från HP och sedan massa spel, viktor och Pernilla var förbi och vi lirade wii och avrundade sedan kvällen med en film som förövrigt var sjuk.. Ingen jag tänker rekommendera :P
handlade om någon psykopat som kidnappade fruntimmer för att sedan ha dom i en "källare" i en månad och sedan käkade han upp dom! ja, vi skulle ha läst lite bättre vad den handlade om innan vi hyrde den ;P

Näe bäst att sätta igång med nå käk innan loppan svälter :P
Hoppas ni haft en bra helg! Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0