SaraIdaSofia! -

Wash it back black!!

Så har även denna helg lidit mot sitt slut! Tråkigt värre kan jag tycka =P
Idag har vi haft massa mys på hemmaplan och sen åkte vi och hälsade på min morfar!
Väl hemma igen så har vi fått i oss middag och nu sitter vi alla samlade i soffan och loppan knaprar på en skål med russin! =) Mys!!

Jag har just tvättat alla mina svarta jeans i wash it back black och jag kan ju lova att nu är dom KOLSVART :) dock blev ju inte tvättmaskinen sådär super fin men efter lite regöring så ;)
Men jag kan VARMT rekommendera detta till alla er som sitter på ett par svarta jeans som blivit lite urblekta, funkar verkligen superbra!!

Ikväll blir det lugna puckar för våran del, en film och lite grönsaker med dipp :)
Sen måste ju dock Alexander åka på jobbet men men!

Sen tänkte jag också tipsa er om ett sköljmedel som min man inhandlade.. Jag har aldrig känt ett sköljmedel som luktar sååå gott!! Magiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0