SaraIdaSofia! -

Where did we go wrong!?

Godmorgon!
Dock inte en sådan god morgon för min del, jag vaknade upp med VÄLRLDENS huvudvärk och tillråga på det så hade jag feber.. Kändes inte alls så jävla kul kan jag meddela.. Hela kroppen värker (kombo av träningsvärk och feber skulle jag tro)
Alex har fått vara vaken såhär på morgonen för jag orkar bennemej inte åka med Svea på dagis. Jag ligger halvt avdäckad i soffan och tycker synd om mig själv, sen får han i uppgift att köpa hem massa treo och alvedon till mig också!

Jag som hade planerat att jobba heela dagen lång och sedan på eftermiddagen/kvällskvisten ta en behaglig joggingtur för att skaka av gårdagens hårda fyspass.. Tjii fick jag!
Istället kommer jag tillbringa hela dagen i soffan och inte röra en fena...
Jag hoppas innerligt att detta är något som går över fort!

Ja men skål för en bra start på denna vecka!
Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0