SaraIdaSofia! -

12/6-12

Denna dag är avklarad och det har vart en riktigt bra dag!!
Började med jobb till 4 och sedan blev de hem och äta middag och busa lite med loppan innan det var dags att åka på samlingen inför matchen!! Fick även med oss 3 poäng vilket var galet skönt och inte mer än rättvist!! VI var 10 ggr bättre :)

Nu är jag hemma, nyduschad och trött!! Alex har åkt på jobbet och Sveis sover i sin säng i sitt rum!!! Går ju kanon detta!! Inte en kväll har det vart några frågetecken om vars damen ska lägga sig!! Hennes säng är nu ett förstahandsval, sen att hon vissa morgonar kommer till våran säng vid typ halv 5 känns helt okej!!

Imorgon skulle ja ha haft stängning med ida ville byta så jag fick öppning istället vilket jag absolut inte klagar på eftersom då får jag gå hem 4 istället för halv 6 =P
Nu hade jag tänkt kika liiite tv innan ja ska krypa isäng, imorgon kommer att bli lite utav en hektisk dag och det finns inte läge för att vara halvdöd!!
Ska blandannat närvara under två jobbintervjuer så det är ju spännande, vi ska nämligen få en ny "1;e kock"
Så jag tror att morgondagen kommer susa förbi eftersom varje intervju säkert tar sisådär 1-1,5 timmar..

Sovsågott! pussåkraam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0