SaraIdaSofia! -

Glad midsommar!!!

Godmorgon och glad midsommar på er allihopa!!
Uppe i tid imorse vill jag lova och nu sitter jag färdig och redo att åka på jobbet!! För att vara ärlig var jag nyss påväg när tanken slog mej att det är ju bara fredag inte lördag = jag börjar halv 9 istället för halv 8. Skål berit!
Men det går ju bra ändå och nu får jag istället lite tid över till att kolla datorn och slappa innan jag ska cykla till jobbet!
Ikväll slutar jag 17,00 och då blir det hem och duscha och sedan vidare ut på lövöudden där vi kommer att tillbringa denna fina midsommar, jag hoppas på god mat och massa trevligt! Dock kom jag på imorse att mamma bad mig göra vit chokladmousse igår som då skulle ha stått i kylen idag hela dagen lång..Nu blev inte fallet så.. Jag glömde heeelt bort det så ingen mousse är gjord och mor får fixa någon annna efterrätt! ooops :P
Jobba hela denna helg kändes inte super kul men det är väl bara att gilla läget och hoppas att detta fina väder håller i sig hela nästa vecka också ( ledig tisdag, onsdag nämligen)

Sen kan jag väl också nämna att idag är det 4 år sedan vi träffades, jag älskar dig!

Aja hoppas ni får en kalasbra midsommar och att ni njuter av att sommaren är här!
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0