SaraIdaSofia! -

lediglediglediggudsååsjuktskönt!!

Nu är jag ledig i 2 hela underbara dagar!! Ska bli så himla skönt =)

Imorgon ska vädret inte bjuda till så jag funderar starkt på att göra en repa på stan för att shoppa lite nödvändigheter! Men kikar solen fram så åker jag och loppan ut på lövöudden och njuter istället!! Måste ju jobba lite på brännan innna vi åker =P

Sen måste jag få beklaga mej lite över facebook!! Jag får nya vänner som jag aldrig har lagt till!? Av någon anledning så skickas vänförfrågningar till höger å vänster från mig!? Sjukt skumt och lite irriterande kan jag känna.. Å dessutom är det ibland folk som jag aldrig träffat eller ens har en suck om vilka dom är.. Illa facebooken.

 

Nu ska jag hoppa in i duschen och duscha av mej kvällens skitmatch.. Tio resor bättre men ändå blir det förlust. Jag skämms typ! Men men 1 match kvar innan sommaruppehållet så då jävlar är det 3 poäng som gäller, om det så blir det sista jag gör så ska jag bannemej göra allt för att kamma hem tre pinnar!

Ha en bra måndagskväll! Pussåkraaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0