SaraIdaSofia! -

Mästerligt!

Vi gjorde en grym match och fick åka hem med yttligare tre poäng!! Sjukt skönt :) roligare bussresa hem på så vis, matchen spelades ju ändå i Vilhelmina!! Det går bra nu :) 4 raka segrar!!

Väl hemma så hann jag mysa lite med loppan innan hon gick å la sig, hon var inte svårvaggad kan jag lova, la hon i sin säng och läste en liten saga sedan sov hon :P nu har även min man slummrat till i soffan, en hård dag antar jag :P
Själv så ligger jag ihopsjunken i soffan och bara känner lugnet!!
Ska väl strax starta släptåget som ska ta oss båda till sängen!

Imorgon har jag beställt sol sol och mera sol!! Vill gärna kunna tillbringa hela dagen utomhus :)
Aja, ha en mysig lördagskväll!!
Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0