SaraIdaSofia! -

Onsdag --> Gameday

Hello och Godmorgon!!
Trots att lillan somnade vääldigt tidigt igår (innan sju) så sov damen ändå till 8 imorse, galet skönt!
Idag blir en lugn dag hemma på förmiddagen då jag bokat tvättstugan och hoppas på att hinna tvätta bort allt som ska tvättas idag! Sedan bär det av till staden för jakt efter en bikini!
Sen ikväll är det borta match mot spöland/vännäs.. Dags att kamma hem 3 nya fina poäng!
 
Imorgon väntar jobb igen och det känns inte alls jobbigt utan jag hoppas bara att dagen går fort så jag får komma hem och börja packa och dona, får även besök av Emma som kommer hit och så ska vi käka och snacka en hel del skit =) Kommer bli en underbart bra dag känner jag på mej!
 
Nu ska jag mysa lite med Sveis innan de är dags för henne att ta en powernap!
Ha en fin dag!! Pussåkraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0