SaraIdaSofia! -

Overandout!

Så var mina två lediga dagar över, swoch sa det!! Kvällen har iaf spenderats på sandviksplan och sett Alaget kamma hem ännu en seger!! God job!! Annars så har dagen tillbringats hos Alex mormor och morfar, bengt fyllde ju år så det bjöds på gofika och sedan middag på resturang! Vardagslyx =) Även på lördag väntar resturangbesök, då bär det nämligen av till droskan för middagsbjudning!! Å igår blev de ju middagsbjudning hos min mor och far, lyx!
Nu är jag iaf på hemmaplan, Sveis sover, Alex sover och jag är trött som ett djur och måste verkligen göra en tidig kväll, annars kommer jag vara helt förstörd imorgon!! Å dessutom jobbar jag stängning!!
Idag har jag iaf vart sjuukt aktiv, först blev de ju 1,45h fotbollsträning och dessutom cyklade jag till och från träningen, sedan cyklade jag ut till mor och far och sedan även hem därifrån, det resulterade i över en mil på cykeln!! Men det är som skönt att cykla, det går fort, det är kul och Svea älskar det!!

Så imorgon blir det en cykeltur till dagis, på så vis startar jag loppans dag på topp och hon kommer vara sååå glad när hon kommer på dagis =)
Sedan blir det jobb, jobb jobb heela dagen lång, och direkt efter jobbet så blir det fotbollsträning :)
Himla bra!
Jag skulle behöva städa här hemma, men det får heelt enkelt bli fredagens bekymmer, slutar ju nämligen tidigt på fredag, gud så skönt sen till råga på allt så är jag också ledig måndag och sen är det bara 13 arbetsdagar kvar till semester!!! Lovely!!
Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0