SaraIdaSofia! -

sköna gröna sommar!

Sommaren är på väg och det känns så sjukt kul!! Bara det faktum att vi har börjat träna på naturgräs är underbart skoj!! Träningarna är sjukt roliga, varjegång och stämningen i laget är verkligen på topp!! Sjukt så glad fotbollen gör mig!
Till råga på allt positivt så kan jag meddela att jag är ledig imorgon och på onsdag.. Det satt ju inte alls fel!! Ska bli så skönt.. Nu hoppas jag bara att vädret bjuder på sitt allra bästa! å enligt vädret så ska det blir sol sol sol och 17 grader! Det tackar jag inte nej åt!!

Idag flexade jag och gick hem en timma tidigare och sen hämtade jag loppan på dagis och så begav vi oss ut på en cykeltur, 1 mil knåpade vi ihop för att vara exakt! Men hon hade nog kunnat "cykla" läs: åka en mil till!! Men när vi klev in genom dörren så stod middagen på bordet, bjöds på grillat! Mums!!!
Sen på kvällskvisten blev de fotbollsträning för hela slanten, nu är jag nyss hemkommen och ska strax slänga mej i duschen och sedan blir det väl lite tid framför tv'n innan jag behagar att krypa isäng, ska försöka att inte vara vaken på tok förlänge, måste ju vara piggelin imorgonbitti när jag och loppan ska hitta på massa bus heela dagen lång!
Hoppas ni haft en lika bra start på veckan som jag! Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0