SaraIdaSofia! -

VINSTVINSTVINST!!

Så sjukt skönt att avsluta vårsäsongen med yttligare 3 poäng!! Sjukt bra jobbat av alla!!
3-1 blev matchen mot spöland/vännäs och vi kämpade som svin, allihopa!.
Nu är jag på hemmaplan, Alex är på jobbet och Sveis sover hos sin mormor och morfar eftersom jag hade sen match och hon ska ändå tillbringa morgondagen där eftersom vi jobbar!
Imorgon väntar jobb till 17,30 sedan är det APT möte som tydligen skulle bestå av käk, Wannee skulle koka ihop något smarrigt thailändskt som vi skulle käka så de lär väl inte bli så mycket till möte, så det känns inte alls speciellt jobbigt att vara på jobbet till 19.00!
Sedan blir det hem och dona på med både det ena och det andra!
Nu hade jag tänkt slänge mej i duschen för att sedan gå ut med Turbo och sen kallar sängen på mig skulle jag nog troo.. Känner mej en smula trött kan jag lova =P  Gissar att jag kommer sova otroligt skönt inatt!
 
Idag har jag iaf vart en sväng ut till mor och far och sedan blev de en vända till stan idag igen, lyckades äntligen hitta mej en bikini efter många om och men.. Men hittade en fin på Ingrids som fick följa med hem =)
 
Nu måste jag skynda mej så att jag kommer isäng i tid =P Hoppas ni haft en bra dag! Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0