SaraIdaSofia! -

Awesome!?

Sköna fredag, började denna helg med städningen som aldrig blev av igår, men de gick ändå fort och sedan begav vi oss till staden, jag hittade lite smått å gott så som en ny bh, en tröja, en ny ögonskuggeprimer och två ögonskuggor =) loppan fick sig även några nya tröjor då hon har växt ur nästan hela garderoben ;P hon är så himla lång att allt har blivit för kort i både ben och armar! sen blev de en tur förbi Britt-Inger och Sven, loppan fick middag och det blev lite kaffe och skitsnack!!

Nu är vi iaf på hemmaplan och jag å Alex har fått i oss middag (sallad från coop) :P Nu har vi hyrt en film, arne dahl, europa blues och kvällen blir/är sjukt lugn! Måste ju ladda batterierna inför morgondagens galej ;) haha

Näe nu måste jag återgå till att kika på filmen så jag inte missar något viktigt,

btw, detta är 3 gången vi hyr denna film! Tidigare försök har alltid resulterat i att vi somnat (filmen är ju ändå 3 timmar) och eftersom vi hyr via tv'n så har man bara tillgång till filmen i typ 20h såå ja tredje gången gillt! Inte somna nu!
Trevlig helg! Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0