SaraIdaSofia! -

Halftime!

Goddag!
Halva veckan är gjord och snart nalkas det helg igen! Jag gillare!
Måste erkänna att jag är lite lemmen från gårdagens joggingtur?! sen har jag också under natten utvecklat något som jag inte gillar så värst mycket, nämligen en ond hals och en röst som försvinner med jämna mellanrum + en dryg rethosta som vägrar att ge sig! Blir jag sjuk nu då bryter jag ju ihop! Inte okej, inte okej alls!! Peppar peppar!

Jobbet idag gick lika snabbt och smidigt som vanligt! Nyss hemkommen och nu har jag miljoner saker att göra innan loppan ska hämtas på dagis! Borde, städa, tvätta, tömma diskmaskin, gå ut med turbo på en promenad, sortera ut ur loppans garderob då hon nu har vuxit till storlek 80/86 där omkring! Harregud, hittade en body igår (storlek 50) har min lilla prinsessa verkligen vart så liten!?

Aja jag måste sätta igång om jag ska få något gjort innan marodören kommer hem =P hahah! Näe då hon är ingen marodör, bara lite ;)
ha en fin dag! pussåkram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0