SaraIdaSofia! -

Hemavan!

Står i valet och kvalet om jag ska bege mig till hemavan på torsdag eller fredag!
Det som väger lite negativt är ju att det känns ju inte hyyyper spännande att sätta mig och Svea på en buss i 50 mil å dessutom försöka hålla damen nöjd under resans lopp och försöka få till det med mat osv under resan också!!
Meen jag tror nog att det bli så att vi åker, när vi väl är där så lär det ju vara toppen :)
Sen får vi ju åka bil hem också för den delen så de är ju himla bra :)

Så det positiva överväger ju det negativa kan jag tycka :)
Sen om hon är missnöjd på bussen får väl jag och resterande medpassagerare gilla läget om hon skriker, det tar ju bara 6 timmar ;D hahaha!! Så överväger du att åka buss till hemavan på torsdag klockan 14.10.... tänk om tänk rätt ;D
Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0