SaraIdaSofia! -

Shit!

Gokväll!!

Kvällens träning bestod av ett pass med davenport!! Gosse vilken träningsvärk jag kommer att besitta imorgon!!
Jag har fan inga muskler på min kropp.. Magiskt att man kan vara såå sjukligt svag som jag är just nu, det enda jag har lite av är framsida lår och vader men heela överkroppen är TOTALT muskel lös!
Illa! Detta bara måste jag ta tag i, gärna omgående för såhär kan jag ju ej ha det :P haha!!


Nu hade jag tänkt slänga mig i duschen och sedan ska jag krypa isäng och imorgon är det äntligen fredag :) Blir en skön jobbdag och sedan hade jag tänkt mig ut och jogga en sväng innan jag hämtar lopperdipoppan på dagis!
Sen är det helg på rikt :)
Helgen blir iaf en lugn och mysig helg med inga större ansträningningar, bli väl lite träning och sedan en massa massa mys hela helgen lång :)

Näe bäst att jag skyndar mig lite innan klockan rinner iväg alldeles för mycket!! Jag har alltid en tendens till att säga att jag ska isäng i tid och sedan vips så är klockan över 12 =P
Hoppas att Svea inte får för sig att vakna 20 över 5 imorgon också, det skulle ju kännas sjuk omotiverande!
Näe nu pladdrar jag bara!!
Hoppas ni haft en bra dag! Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0