SaraIdaSofia! -

Söndag

Så var det söndag igen, gud vad alla helger går fort!
Igår hade jag besök av Jon, linda och lindas pojkvän.. Himlarns trevligt var det minsann :)
Linda har jag inte sett sedan jag var typ 14 år så de var riktigt kul :)

Sen åkte jag upp till Rebecca en stund och kikade på när hon och evve drack vin :P Blev massa skitsnack och klädval inför kvällen!! Också väldigt trevligt! :) Måste ringa Rebecca snart och höra hur dagsformen är ;)

Sen åkte jag hem och gjorde mig en stooor fruktsallad och så blev de en film på det! Dock somnade jag efter bara en liten stunda av filmen och när jag sedan vaknade så var den slut 10 ggr om =P

Imorse vaknade jag iaf pigg och alert och känner mig som utvilad :) riktigt skönt!
Idag är det ju världens väder ute så jag tänkte ta loppan och åka och kika på målgången av vindelälvsdraget, det kan ju kul, kanske gör jag debut nästa år i draghund?! hahaha maby baby ;)

Näe nu ska jag ta och slänga mig i duschen och sedan bege mig ut i det fina vädret!
Hoppas ni haft en superkalas helg och att ni har en fin söndag! Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0