SaraIdaSofia! -

Sweet!!

Gokväll!!
Idag är en himla bra dag!! var på möte idag efter jobbet vilket resulterade i ett nytt jobb, så himla bra:) så från och med 4:e april befinner jag mig troligtvis på ett nytt ställe, dessutom så är denna tjänst heltid vilket gör en stot skillnad på lön:) för nu jobbar jag ju endast halvtid, med andra ord.. superkalasbra!!
Kvällen har jag ägnat åt ett fyspass och sedan möte på det, men nu är jag på hemmaplan igen!
Hade strax tänkt bädda ner mig i sängen i hopp om att vakna pigg och glad imorgon! =)

Kan också meddela att gud så skönt att sova i sin egna säng!! Loppan var helt lyrisk över att vara hemma igår, när jag frågade om vi skulle gå och lägga oss så kom världens glädjetjut ur henne och hon sprang till våran säng och la sig!! Så vi bäddade ner oss och bara mös och vips så sov vi :) detta är ju något som väldigt sällan händer, att sova uppskattas aldrig av Svea, varesig det är i våran säng eller hennes!! Det är alltid bök med att få damen att somna! Men igår då var hon glad över att få bädda ner sig i våran säng :)
Näe nu kallar snart sängen igen!! Sovgott pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0