SaraIdaSofia! -

Tisdag

Imorse vaknade Svea lite väl tidigt kan jag tycka, innan klockan 6 var vi nog uppe, vid 7 ringde Nancy och meddelade att jag var tvungen att åka till karusellen och jobba för hon som är där va sjuk, så jag tog loppan under armen och begav oss iväg!!
Gillar dock inte att vara på andra ställen än där jag brukar vara! För kommer man till ett nytt kök så har man ju ingen koll på deras rutiner eller vars alla saker finns! Men men jag har ju vart här någongång tidigare så de går ändå hyfsat bra!
Så idag jobbar jag till 3 och just nu har jag en lugn stund så passade då på att kika lite på phonen!
Men nu ska jag återgå till jobbet! Ha en bra dag!!
Pussåkram =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0