SaraIdaSofia! -

Gossemi!

Shit vad trött jag var när väckaren ringde imorse, vi kom ändå hem i bra tid igår, klockan va ej många minuter över 22.00 när vi klev in genom dörren och jag gick å la mej typ omgående dessutom.. Kanske berodde på dom där glasen vin till maten!? ;P
Men men jobbet gick ändå bra och efter att vi ätit frulle på jobbet så vart jag som piggelin igen!
Nu är jag på hemmaplan, min man (höråhäpna) är på fotbollsträning! Spännande, frågan är hur hans ben kommer må imorrn!? ;D
Ikväll är Alex dessutom ledig, Sveis ligger i nästan 40graders feber och världens hosta, lillhjärtat mitt =(
Förhoppningsvis är hon inte sjukling allt för länge!

Nu har jag just lagt en slut svea och jag hade tänkt göra lite nytta, sist blev de ju inte så värst mycket nytta gjort eftersom min papi hämtade Svea först vid 1 =)
Men de gick ju bra det med!
Hoppas ni haft en bra dag! Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0