SaraIdaSofia! -

Helgens bus!

Helgen är strax förbi och vi har haft en himla bra helg måste jag erkänna!
Började morgonen med en liten sovmorgon, gosse va skönt :)
Sedan gjorde jag bort lite träning och sedan begav vi oss till Obbola, där blev de kaffe och lite skitsnack innan vi begav oss till Holmsund för fiske och grillning :) Himla mysigt! Massa fisk blev det också för den delen, Svea tyckte att fiskarna var väldigt intressanta om än lite skrämmande ;P
Nu är vi på hemmaplan igen, loppan sover, Alex sover och jag har hunnit starta diskmaskinen och plocka undan lite här hemma och göra det fint inför den kommande veckan =) Perfekt!
Imorgon väntar utbildning inne i staden, skyddsombudsutbildning för att vara exakt! 09,00 börjar jag och slutar inte förän halv 5, sedan taggar jag om inför match mot röbäck =) 3 poäng är det enda som gäller :)

Sen på tisdag har och också utbildning sen är det tre snabba dagar sen är de helg igen!! Å jag har hört något om någon ryssvärme som kommer?! Det hoppas jag innerligt stämmer.. Det är snart Juni så det är dags att sommaren kickar igång nu! =)
Sen kan jag också meddela er att det är bara 27 jobbdagar kvar till semester, respektive 40 dagar kvar innan vi påbörjar våran resa till Grekland, Kefalonia. Jag längtar så jag håller på att spricka.. Känner på mej att denna resa kommer att bli magisk!! Sveas pass är fixat och nu saknas bara en shoppingdag på stan för att inhandla lite nödvändigheter/sommarkläder innan vi är helt redo!

Så ja, man kan ju säga att just nu ser jag väldigt positivt på allt! Sommaren kommer bli underbar och vi haar såå mycket planerat. Kanske den bästa sommaren hittils?! =) Hejja oss!
Hoppas ni haft en fin helg! Pussåkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0