SaraIdaSofia! -

My day off!

Goddag!
Började morgonen lite väl tidigt för att vara en ledig dag kan jag tycka, men de tyckte tydligen inte loppan som slog upp sina ögon halv 6!?
Väl uppe blev de frulle och massa mys, sedan vid 9 cyklade vi till dagis för utvecklingssamtal, sen vidare på en cykeltur runt hela holmsund, avslutade med en liten visit hos min farmor och farfar, när vi sedan kom hem så somnade Sveis nästan omgående och sover ännu.. Jag har hunnit plocka undan lite och nu sitter jag i soffan och känner lugnet, ganska skönt att vara ledig ibland! =)
Dock så jobbar jag hela helgen nu men det går nog bra =) Om någon är i behov av extra jobb sisådär var tredje helg 8-16, lördag och söndag så ring mej =)

Ikväll väntar träning igen, om mina benhinnor håller dvs =/ fattar inte hur det kan göra så sjukligt ont!
Får proppa i mej mer pronaxen och hoppas att det försvinner snart,
Nu ska jag stöka undan lite disk!
Ha en fin dag! Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0