SaraIdaSofia! -

myys!

Helgen är förbi och det har vart en väldigt lugn helg =) Lite bus och god mat har hunnit med, dock vaknade jag med feber imorse och det kändes väl sådär, blåsorna i munnen är kvar så jag kanske borde ta å gå till läkaren imorrn!? :P
Veckan som kommer består av jobb, jobb och lite mer jobb.. Sen hoppas jag att jag ska bli frisk så jag kan trycka in lite träning också =)
Skickade iaf min man och köpa nya blommor till våra fönster här hemma, hade inga höga förväntningar mer än att jag ville ha nya blommor, till min stora förvåning så kom han hem med superfina blommor, 7 st nya dessutom såå jag kanske ska börja skicka han på sådana ärenden lite oftare ;P

Nu sover loppan, Alexander ska strax åka på jobbet och jag hade väl tänkt krypa isäng så jag tar mej på jobbet imorgon!
Hoppas ni haft en bra helg och att ni får vara friska, sen kan jag ju också meddela att loppan blir bättre och bättre, hostan är kvar men feber är väck och hon har slutat dräggla! Jiippiee!
Aja sovgott! pussåkram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0