SaraIdaSofia! -

Helgen som varit!

Helgen har vart himla trevlig måste jag erkänna! började med fotbollsgala som var riktigt trevlig och avslutades inpå småtimmarna, tror jag la huvudet på kudden sisådär vid halv4 kanske.. Vaknade tidigt på lördagmorgon gick upp typ 3 sekunder och la mej sedan ganska omgående igen, vaknade igen vid 10 och hoppade in i duschen och sedan var dagen igång och jag mådde ändå helt okej sådär dagen efter!!
Dock kändes det i mitt huvud att jag druckit rödvin!! får sådan huvudvärk av det!
 
Lördagen blev sedan lugn och harmonisk, god middag, en lång powerwalk och sedan filmmys hela kvällen lång!
Tog sovmorgon idag och sedan åkte vi till Berghem och hälsade på och fick oss lite lunch =) Himla trevligt!
Väl hemma röjjde vi upp lite här hemma och sedan hade vi ännu ett släp ved här ute som väntade på oss, men nu är det inne och all ved är staplad! Sweetm nu är det bara att invänta nästa släp =P
 
ikväll begav jag och Svea oss ut på lövöudden för att få lite middag och ge pappa sin present såhär ilte i efterskott! 
Nu sitter jag bänkad framför solsidan, mina två sover så sött och det blir inte så mycket mer gjort ikväll kan ja väl erkänna!
Hoppas ni haft en trevlig helg! Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0