SaraIdaSofia! -

På tiden?

Det kanske börjar vara dags för ett inlägg här!! Instagram å Facebook har som tagit över lite ;P men jag ska verkligen försöka uppdatera lite oftare iaf :P
Har haft stängningsvecka + helgsjobb så har vart riktigt asocial med allt å alla typ ;P men idag när jag kom hem från jobbet så möts jag av ett nystädat hem och världens goaste Svea som hade massor att berätta om vad dom gjort på dagis idag! Hon har ju vart hemma i 1 1/2 vecka i både feber och ögoninflammation, men nuså är damen friskelin :)

Har hunnit vara i stan en sväng och nu ligger jag nerbäddad i sängen med loppan!
Nu väntat två lediga dagar med massa mys och bus :)
Ha en fin kväll!! Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0