SaraIdaSofia! -

I will try my best!

Goddag!
Idag har vart en himla bra dag, so far!!
Började morgonen med lite tv, en kopp kaffe och dagens tidning! Loppan sov hos sin mormor och morfar inatt och kom hem där vid 8 snåret imorse!
Vi myste lite och sedan åkte vi och hälsade på min farmor och farfar! Där bjöds det på frukost och mer kaffe =)
Sedan var vi en sväng på coop och nu är vi hemma igen! Sveis har just somnat och jag har hunnit starta en tvätt och plockat undan lite här hemma!
Nu sitter jag här i soffan och känner lugnet och njuter av en ledig dag!
Igår släpptes första avsnittet av Sons of anarchy och ack så bra det var!!!!! Känns lite surt att måsta gå och vänta en hel vecka innan nästa =P men men så kan det gå! Helt klart den bästa serien jag någonsin sett!!!
 
Idag blir en mysig hemma dag hela dagen lång och sedan avrundar jag kvällen med fotbollsträning.. Träningarna som just nu består av två veckors tävlingar!! Sjukt kul!!
Näe nu ska jag fortsätta göra lite nytta här hemma innna Svea vaknar! Ha en fin dag! pussåkram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0