SaraIdaSofia! -

I'll never forget!

Godmorgon!

Svea vaknade vid halv 8 imorse och var då på ganska bra humör, dock är dom där förbaskade blåsorna kvar vilket resulterar i att hon vill inte äta eftersom hon har så ont i munnen, men hon har knåpat och kämpat med en macka hela morgonen och det är ju bättre än inget, välling ville hon inte ha utan nöjde sej med ett glas vatten men hon får ju i sig nått iaf!

Idag blir återigen en lugn dag hemma med Svea i hopp om att hon blir frisk så hon kan gå på dagis snart!
Min mjuka pepparkaka som jag bakade igår visade sig vara borta när vi klev upp imorse, min käre man verkade tycka om den! ;P dock var ju min tanke att den skulle räcka längre än 1 dag :P haha men men får väl baka en ny någongång :P

Nu ska jag bädda ner mej med Sveis i soffan och kika på händige manny!
Hoppas ni får en fin dag! Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0