SaraIdaSofia! -

Jag har vakat många nätter

Gokväll!!

Säsongens sista match är spelad och det blev ännu en seger!! Riktigt härligt!
Jag är så glad att jag har världens bästa lag och det har vart en riktigt härlig säsong å nästa år blir det div 3!
Jag minns första träningen efter att jag fått Svea, jag velade verkligen på om jag skulle fara dit eller om jag skulle lägga skorna på hyllan! Det första jag möttes av var "nu jävlar kör du" å de stöd som jag fick av er gjorde att jag släpade min feta röv dit träning efter träning, trots att jag var så hemskt otränad och sisådär 30kilo extra vikt!?! Å jag är så glad över att jag inte slutade utan tog mej i kragen och for på träningarna! Tack för den här säsongen och för att ni är utan tvekan världens bästa lag!

Nu ligger jag nerbäddad i soffan och kikar på Beck! Är ledig imorrn och det satt inte fel vill jag lova!
Svea har feber (igen) och väldigt ont i munnen, hon vill inte äta (inte ens kvällsvälling) och hon är glöööödhet!! Till råga på allt så har termometern försvunnit i flytten så jag vet inte hur hög feber hon har! Men hon är skadat varm och alvedonen fyller inte sin funktion! Börjar va less på att se mitt lilla hjärta sjuk! Tycker att vindarna ska vända nu så att hon får vara pigg och frisk! Tycker vi haft nog med sjukdom faktiskt!

Imorgon blir iaf en lugn hemmadag med sveis, ska åka och inhandla en ny temp men mer än så blir det förmodligen inte!
Hoppas ni haft en fin kväll! Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0