SaraIdaSofia! -

Men snälla! Kan de inte bara va enkelt!?

Gokväll
Ligger i soffan, har lyckats släpa min röv å handla och jag måste faktiskt säga att jag mår helt okej ikväll! :) men jag ska inte ropa hej!!

Dock så är jag nervös, förväntansfull, glad, spänd och allmänt stimmig!!
Kan dock inte dela med mej mer än så än heller! Men snart kanske :) imorgon eller på torsdag kanske ;) har ni riktigt otur så får ni kanske rent utav vänta tills efter helgen! Maximalt otur = aldrig ;D Näe men så illa ska de nog inte behöva vara :P

Nu ligger jag och ser på fruarna och känner lugnet! Loppan är feberfri och får gå på dagis imorgon även fast jag är hemma! Vill inte att hon ska vara borta för länge från dagis nu när det börjat gå så himla bra!
Nu ska jag återgå till mitt tv-tittande! Ha en mysig kväll! Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0