SaraIdaSofia! -

2013-04-28

Gokväll!!
Ännu en helg är förbi och även denna helg har bestått av fotboll, match fredag och söndag och nu kan jag ju meddela att jag är en smula mörbultad!!
En lårkaka (på vaden)
En sträckning
En vrickad fot
En halvtappad nagel!!
Så nu i veckan blir det lugnt så jag är hel till serie premiären nästa helg!!

Tänkte skriva att ikväll ska jag bädda ner mej i soffan och se på tv men Näe de kan jag ju inte!
Dom har tydligen grävt av nån kabel här på en gata bort så varken tv, internet eller hemtelefon fungerar!! Himla kul! Har vart utan nu i över en vecka och jag börjar faktiskt bli en smula less om jag ska vara ärlig!!

Som tur är går flytten på onsdag och då funkar det i nya lyan iaf!
Nu ska jag känna lugnet ett tag!!
Hoppas ni haft en bra helg, pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0