SaraIdaSofia! -

3 days left!

3 ynka dagar kvar på mitt nuvarande jobb! Känns tråkigt och overkligt! Har det redan gått över ett år!!? Vars tar tiden vägen är ju frågan!! Men jag ser fram emot mitt nya jobb som jag kommer att börja på den 1 juni ändå! Ska bli så skönt med en fast tjänst som bara är min :) kan ju också meddela att jag kommer jobba på ett dagis, i köket, alldeles ensam, (positivt) får ha mina egna rutiner och göra på mitt vis!
Tror det kommer bli kalas bra!

Helgen har vart lugn, vi har städat och donat på med diverse! Skönt med sådana helger också måste jag erkänna!
Imorgon väntar jobb och sedan en springtur efter det! Kalasbra!
Skulle ha spelat match idag men tack vare detta skitväder (å då menar jag 100% ärligt, skitväder) så blev den inställd och även morgondagens fotbollsträning också!! Det var mindre kul faktiskt!! Trodde inte jag skulle behöva skotta nå mer snö heller för den delen, ack så fel jag hade!
Men nu har detta "bakslag" kommit så nu kan det väl bli vår!!?!
Japp!!

Nu ska jag passa på att göra lite nytta medans båda mina hjärtan sover, Alex somnade på soffan och loppan ligger i sängen!
Hoppas ni haft en fin helg! Pussåkram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0