SaraIdaSofia! -

Lider med dej/er

Helgen är förbi och den har mestadels bestått av fotboll!! Både igår och idag har vi spelat Matcher! Nu har jag landat i soffan och ja det känns i kroppen att vi spelat endel boll!

Sista matchen så skadades två av våra spelare! Emma slet av hälsenan och Amanda vred knäet! Mindre bra! Jag lider med er! Krya på er! (Eller vad man säger)

Nu ska jag iaf inte göra nå många knop, sitta i soffan, sitta i soffan och sitta i soffan lite till innan sängen kallar!!
Imorgon väntar jobb och jag har min fantastiska stängningsvecka, dock ser den lite annorlunda ut eftersom jag tagit ledigt i helgen (för att spela ännu mer fotboll) men de känns ändå rätt skönt att ha en extra lång period utan helg jobb!!

Hoppas ni haft en fin helg! Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0