SaraIdaSofia! -

Helgen närmar sig sitt slut!

Helgerna går så snabbt, swosh och sen är det måndag igen!!
Men vi har ändå hunnit med en hel del i helgen! Började fredagen med att åka en repa till stan för att sedan inta soffan för fredagsmys, lördagen började sedan i samma anda, sedan blev det lite fotboll innan loppan fick åka och hälsa på sin mormor och morfar, medans hon härjade på udden så hade vi bokat bord på pasta för att sedan åka och bowla! Himla trevligt!
Tog en riktig sovmorgon imorse och sov bort typ hela förmiddagen! Men det var ju skönt ändå :P ska jag vara ärlig så ringde mamma å väckte oss vid halv 1?!?!
Men men!! Då begav vi oss till staden för att kika lite fotboll och sedan hem för att få in oss nå middag!
Sen har vi även hunnit med att slipa upp Vårat köksbord för att sedan olja in det, himla bra blev det måste jag erkänna!
Nu är Alex och tränar och jag och Svea myser i soffan innan sägnen kallar för damen!
Helgen är slut men jag och Svea har turen att vara ledig imorgon också :) lyx!

Hoppas ni haft en bra helg Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0