SaraIdaSofia! -

Lite svårt att hitta motivationen faktiskt!

Imorgon är det fredag och helg! Jag har dock en smula svårt att hitta motivationen till denna helg eftersom jag ska jobba! Jag vet att när man väl är på jobbet så är det ändå ganska okej och inte alls så jobbigt som det känns just i detta nu! Det som känns jobbigast är nog att jag jobbar hela helgen + måndag!
När jag är ledig då jobbar Alex och tvärtom! En smula surt! Sen har vi också matcher med fotbollen, sisådär 3 stycken och jag kan inte va med på en enda! Det är också surt! Dessutom så lyckas ju nästa cup infalla på min Jobbhelg också!! Men men bara att gilla läget antar jag ;P
Det positiva är väl att nästa vecka är jag ledig tis, ons, tors och sen kortdag på fredag och sedan ledig måndag! Bäst veckan :P haha

Nu ska jag mysa ner mej i soffan och kika på tv och sedan förhoppningsvis ta mej isäng i något sånär bra tid så att jag är Piggelin imorgon när väckaren ringer!
Ha en mysig kväll och trevlig helg! Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0