SaraIdaSofia! -

Resa

Har avnjutit min första lediga dag och det känns ju himla bra! har hunnit haft besök av mormor, slängt in massa ved, städat och myst med mina två!!
Nu ligger båda mina hjärtan och sover och jag sitter och kollar resor i hopp om att hitta någon bra resa att boka till sommaren.. Resmålet är självklart Grekland, god mat, trevliga människor, vackert, varmt, inte för lång flygresa, mysigt och allmänt bra!
 
Får jag välja så åker jag till Kefalonia igen, för det var verkligen ett charmigt ställe.. Men som sagt inget är bestämt utan vi ska kika runt och se! Kan ju vara kul att se något nytt också, kanske blir det två resor till grekland, en i maj och en i Juli!? who knows!? :)
Jag älskar att resa och turligt nog så gör även min andra hälft det. Sen är Svea världens bästa unge som är så duktig att anpassa sig så det är Absolut inga problem att resa med barn =) storstad eller solochbad hon är alltid nöjd.. Efter Paris resan var jag mäkta imponerad över att hon var så nöjd hela tiden! Även fast hon tillbringade en hel del tid i sin vagn och blev styrd runt hela Paris..  
 
Så här ska planeras och jag längtar redan tills vi åker!
Nu ska jag återgå till resia.se
pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0