SaraIdaSofia! -

Snart helg

Ännu en ledig dag har flutit förbi! Tänkasej vad snabbt tiden går när man är ledig och har kul!
Idag hade vi tid på barnmottagningen vid 10 och givetvis glömde jag ställa väckaren och Svea fick för sig att vi skulle ta sovmorgon! Kvart över 9 flög jag upp ur sängen och så fick vi minsann speeda på lite! Men vi hann i tid (ofta får man vänta några minuter extra innan man väl får träffa läkaren)
Men allt gick bra och loppan var superduktig!!
När vi var färdiga där så begav vi oss på sporthuset för inhandling av nya löparställ samt underställ till både mej och Alex!! På vägen slank det även ner nån mössa/pannband å ett par nya vantar åt Svea!
Men nu är jag då redo för löpträning!! Nu gäller det bara att ta sig i kragen och bege sig ut också :P

Imorgon väntar jobb igen! Känns verkligen inte det minsta jobbigt! Det är ju trots allt fredag och sedan har jag "långhelg" = ledig måndag också :P
Men det är aldrig fel!

Helgen är än så länge oplanerad och vi tar den som den kommer!! Fredagen är dock obligatoriskt fredagsmys som gäller :)
Nu ska jag bänka mej i soffan efter att ha städat upp lite och gjort helgfint!
Trevlig helg, Pussåkram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0