SaraIdaSofia! -

Tråkigheter!

Kom hem efter jobbet och fick höra att loppan hade blivit kvar hos sin mormor och morfar! Då slipper hon kliva upp i ottan med mej för att åka ut dit innan jag börjar jobba vid 7! Skönt för henne då hon gärna sover till 9 eller längre!

Väl hemma i lugnet får vi ett samtal som inte alls var något roligt samtal!
Något som vi verkligen inte hade väntat oss! Oerhört ledsamt måste jag meddela! Jag skänker styrkekramar till dom allra närmaste!
Jag hoppas alla tar vara på tiden man har och inte tar något förgivet för man vet aldrig när något tråkigt inträffar!

Nu ska jag bädda ner mej i soffan och fundera på allt och ingenting!
Puss å kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0