SaraIdaSofia! -

2 days left!!

2 ynka dagar kvar innan jag tar helg! Gudomligt skönt känns det kan jag meddela!!
Idag har vart en helt okej dag, jobbet flöt på prima och sen hemma hann jag städa och göra fint! Tror det faktum att jag fick tillbaka mina köksluckor idag gav mej lite motivation! Himla fina blev dom, dessutom hade dom satt dit nya handtag bara sådär som dessutom var minst 1000 ggr snyggare än dom förra! Lyx!
Sen hann jag även åka ner på min träning en stund! Börjar bli sjukligt less på min förkylning som vägrar lämna min kropp och som hindrar mej från träning!! Hostar fan upp lungorna snart! Vill träna å det är nu!
Nu ligger jag i sängen med en liten tjej som inte kan sova! Vi har fikat extra kvällsfika och nu gör vi ett nytt försök! Jag som hade tänkt göra nå nytta när jag kom hem (innan jag skulle isäng) men det verkar gå åt fanders!
Aja, lika bra att lägga sig i tid så kanske man är pigg imorgon (frisk)
Hoppas ni haft en bra dag! Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0