SaraIdaSofia! -

Exakt 10 dagar

10 arbetsdagar kvar tills semestern drar igång!! 4 härliga veckor av ledighet känns mer än okej måste jag erkänna =)
Vad som händer under dessa veckor är inte helt planerat men vi kommer nog inte spendera allt för mycket tid på hemmaplan =)

Idag var sista dagen på Ålidhem och imorgon börjar mitt nya jobb på riktigt!! Känns super spännande faktiskt!
Men hinner som sagt bara jobba 10 dagar innan jag går på semester :P
Idag tog även min söta bror studenten, stort grattis!! :)

Imorgon efter jobbet tar jag helg!
Ska träna på kvällen och loppan ska sova hos sin mormor och morfar och sen på kvällskvisten får jag besök av Emma =) super mys!

Nu ska jag ta å lägga Svea så vi tar oss upp imorgon!
Ha en fin kväll!! Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0