SaraIdaSofia! -

Gameday

Gokväll!
Idag har jag tillbringat dagen i Nysätra för match! Blev en riktigt härlig seger med 6-2!!! Vi är så jävla bra att det är sjukt :) fy va vi spelar fint! Helt magiskt faktiskt!

Nu är jag på hemmaplan, sitter å kollar resor till Grekland och äter vattenmelon!
Livet är allt bra ibland :)
Imorgon nalkas jobb och det känns inte direkt jobbigt då jag faktiskt bara har 8 arbetsdagar kvar till semester!! Perfekt om ni frågar mej!

Imorgon kommer dessutom chefen förbi på en kopp kaffe eller två och lite surr!
Sen på tisdag väntar lunch och aktiviteter med jobbet i skeppsvik! Perfekt start på veckan =) dessutom är man ju ledig fredag också!

Nu ska jag återgå till mitt resletande!
Hoppas ni haft en kanon helg! Puss å kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0