SaraIdaSofia! -

Kvällens intervallträning

Hello!!! 
Idag har jag vart på jobbet till halv 6, begav mej sedan raka vägen hem, väl hemma stod middagen på bordet (rester från igår = chiliconcarne) sedan åkte jag på kvällens fysträning..
 
dagens fysträning såg ut som följande; 
 
15 min jogg (uppvärmning) 
 
100 meters intervaller på 90% av maxfart. 
5 st 100m lopp med 15 sekunders vila mellan varje.
efter 5 lopp blev det en minuts vila innan vi gjorde yttligare 5 lopp (även där 15 sekunders vila mellan varje lopp) sedan en minuts vila innan vi gjorde yttligare 5 lopp!! 
Så allt som allt blev det 15 st 100 meters intervaller!! 

sedan avslutade vi med 6 st 60meters lopp (på maxfart) med 5 sekunders vila mellan varje! 
 
Sen joggade vi ner 15 minuter!! 
_________________________________________________________________
 
Nu är jag återigen på hemmaplan, har en liten tjej som somnade 18:00 idag, hon är nog inte helt kry ännu så vi får se hur morgondagen blir!
Nu ska jag slänga mej i duschen och sedan väntar farmen på TV4 play!
Hoppas ni haft en bra onsdag!! 
Pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0