SaraIdaSofia! -

Långledigt

Igår var en himla bra dag, först en kortdag på jobbet och sedan väntade middag hos mor och far! Väldarns trevligt!

Imorse vaknade vi med tuppen (nästan) och vid lunch åkte jag och pappa till stan och sprang ett varv runt nydalasjön + en liten bit till, gick Himlarns bra idag och efter en timmas jogg kände jag mej fortfarande pigg å alert :)
Nu är jag på hemmaplan och myser lite med loppan innan det är dags att kasta ihop nå middag! Har även hunnit vara upp till Intersport och inhandlat ett par nya springskor så nu kommer jag springa fort som tusiken! :)

Ikväll väntar mys på hemmaplan hele kvällen lång!
Hoppas ni har en trevlig påsk!! Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0