SaraIdaSofia! -

Sena träningar resulterar i

Gokväll!!
Just lagt mig i sängen och hade tänkt försöka sova! Befinner mig på lövöudden eftersom det var en sen träning 21-22:30 = Alex jobbar = mamma får ha Svea medans jag tränar sedan sover jag här så jag kan åka med Svea på dagis imorrn!
Träningen gick helt okej men tungt, kände mig inte alls pigg å alert, kanske beror på att det är så sent!? Dunno!

Nu ska jag krypa isäng och sen väntar Jobbhelg för min del!! Givetvis klämmer jag in nå träning mellan varven också!!
Kan meddela att träningen fortfarande går prima!! Känner mej motiverad (oftast iaf) så det är bra!
Näe bäst att sova så ja ej är helt död
Imorrn!! Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0