SaraIdaSofia! -

Sjukstuga!!

Inatt väckte Svea mej vid 02:00 och påstod att hon måste gå på pottan, yrvaken och trött påpekade jag att hon har ju blöja men nejdå vi skulle gå på pottan, väl på väg ner till toan ser jag att hon vinglar så jag tar upp henne och bär henne istället! Jag känner då hur fruktansvärt varm hon är, så efter toabesöket så tar vi feber och tempen står då på 40,3!!
Inge mer sömn inte, istället fick hon utslag över hela kroppen och vi bänkade oss i soffan, vid halv 5 va vi fortfarande uppe! Sen somnade Svea och vi sov till 9 så de var ju skönt.

Nu är hon betydligt piggare och febern håller sig under 39 iaf så det är ju skönt!

Nu ska vi fortsätta mysa och sen ikväll väntar träning för min del! Återkommer om vad den träningen bestod av!
Hoppas ni får en fin dag och att ni kan va ute och njuta av det fina vädret :)
Pussåkram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0