SaraIdaSofia! -

Träning kommande vecka!!

Idag har vart en lugn och skön söndag, börjaattesten med att åka på fotbollsträning vilket alltid är lika kul, dock har jag Europas största skavsår mitt under foten?!? Alltså precis där hålfoten är, eller vad det heter.. Men nu med bäste compreed så är det snart ett minne blott :) 
nu ligger jag nerbäddad i soffan framför Maria och Mindy!
 
imorgon är jag ledig och jag hoppas verkligen att Svea är frisk imorgon när hon vaknar.. Tycker det har vart nog med sjukdomar nu!!
 
tänkte även dela av de preliminära veckotränings schemat!
 
Måndag; 1 timma distans på dagen och sedan fotbollsträning på kvällen
Tisdag; VILA
Onsdag; intervallträning
Torsdag; 1 timma distans 
Fredag; VILA (ev gymmet för lite ren styrka)
Lördag; 1 timma distans 
Söndag; Fotbollsträning
 
Detta är planen för veckan, dock kan det bli någon förändring men förmodligen inte!! 
Så om någon vill haka på så är det fritt fram.. Min träningscoach är dessutom borta i veckan så sällskap hade inte vart fel :) 
Nu ska jag återgå till tvn och bara känna lugnet!
hoppas ni har en mysig kväll, pussåkram =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0