SaraIdaSofia! -

Halv sjuk!

Att vara halvsjuk måste ju vara 10 resor värre än att vara ordentligt sjuk!? För är man ordentligt sjuk så är man sjuk några dagar sen vänder det! Men att vara halvsjuk drar på tiden och det blir varken bättre eller sämre!
Seriepremiären är avklarad och vi kammade hem 3 poäng! Bra jobb och viktig inledning i serien!
Dock så kan jag meddela att jag gjorde årets sämsta match!! Jag kände mej loj, kass och allmänt less hela matchen, ingen tagg, ingenting, å ja det kan vi ju tacka den där halvsjukan för... Förhoppningsvis blir det inte sämre och jag kan ladda en hel träningsvecka och sen nästa helg vara back on track!
Ikväll blir det inte många knop gjorda, Loppan sover och jag ska bädda ner mej i soffan och kika på tv hele kvällen lång! =)
Kanske återkommer med några bilder på vårat nya hem senare ikväll! =)

Hoppas ni haft en mysig helg! Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0