SaraIdaSofia! -

Varför sparka?

Gokväll!!
Dagen har jag tillbringat med bästa laget i Skellefteå! Match stod på schemat och efter en grym insats så fick vi med oss yttligare 3 poäng!! Riktigt skönt och vi har startat upp denna säsong på bästa tänkbara sätt!
Dock så fick jag en lårkaka på vaden.. Igen!! Dock andra vaden!
I stridens hetta så kändes det inte så farligt så jag sket i att linda det utan spelade vidare! (Jag borde veta bättre) hur som, när jag sedan kliver av bussen efter att ha suttit still i nästan 2 timmar så insåg jag att jo jag skulle nog ha lindat! Men men, ja menar varför ska man sparka på mina vader hela tiden
Istället för att hitta av bollen? Onödigt!
Jag har iaf skadat ont och denna lårkaka (vadkaka) är dubbelt så ond som den förra men jag hoppas innerligt att det känns bättre imorgon!
Nu har jag bäddat ner mej i sängen och ska kika lite tv innan John Blund kommer på besök!
Hoppas ni haft en lika bra helg som jag! Pussåkram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0