SaraIdaSofia! -

Diverse svagheter!

Jag har en hel del svagheter om jag ska vara ärlig! En av dom är att jag har sjukt dåligt tålamod och jag hatar att vänta! 
Tex som nu.. Jag har fått nytt jobb och då vill jag helst byta jobb igår! Inte behöva vänta till 1 januari! Kände ni vad långt bort 1/1-2014 kändes?! 
Å då sitter det absolut inte i att jag inte trivs på mitt nuvarande jobb eller så.. Tvärtemot! Jag trivs så sjukt bra här där jag jobbar nu! Men ändå så vill jag bara börja på mitt ny/gamla jobb! 

Hursomhaver.. Får vara ledig endel kring jul fick jag veta igår! Sökte ledigt redan i augusti och nu är det bekräftat! Jag får 12 dagars "jullov" 
Börjar ledigheten den 20/12 och börjar sedan jobba 2/1 igen! Kändes sjukt bra kan jag meddela :) så rent tekniskt har jag bara en månad kvar här i Bodbyn innan jag är tillbaka i kära Holmsund igen! Awesome 

Ha en bra dag! 
Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0