SaraIdaSofia! -

Kommer bli en skadat jobbig dag!

Vaknade mer eller mindre död imorse, har sovit som en riktig kratta och ville absolut inte kliva upp! Men men så kan de gå! Nu befinner jag mig iaf på jobbet och har just satt mig för att få i mig 15 koppar kaffe =P 
Gjorde nyss upptäckten att jag tagit med en halvtom snusdosa och ingen nässpray! Oh boy, this will be an interesting day!! 
Kändes väl sådär kan jag meddela!! 
Nu är det iaf klart med mitt nya jobb och 1/1-14 börjar jag jobba i Holmsund igen! Känns otroligt bra och det kommer bli en fröjd att slippa köra 10 mil per dag =) 
Annars har jag ärligt talat inget mer vettigt att säga, inte för att jag vet om det jag sagt hittills vart speciellt vettigt!! 

Snart helg! Pussåkram 














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0